Nöjdhetsgaranti

Money back gurantee
Steg 1

Beställ, ta emot och prova produkten inom den rekommenderade tidsperioden

Steg 2

Motsvarar inte produkten förväntningarna?

Steg 3

Kontakta vår kundtjänst

Steg 4

Få dina pengar tillbaka

Det är faktiskt så enkelt
  1. “NG” innebär vår nöjdhetsgaranti.
  2. “Bolaget” Innebär WeightWorld.
  3. NG kan endast tillämpas på utvalda produkter vilka återfinns hos våra egna undervarumärken i form av MaxMedix och WeightWorld eller där NG är nämnt.
  4. Våra produkter är ej utformade för att bota, behandla eller förhindra olika typer av medicinska tillstånd, sjukdomar eller åkommor.
  5. Om du har nyttjat eller valt att applicera en rabatt så kommer du att återbetalas enligt den rabatt som tillhandahålls för erbjudandet i fråga.
  6. Vänligen vänta minst 10 arbetsdagar på din återbetalning eller retur att behandlas.
  7. NG gäller för alla produkter som beställs direkt på våra webbplatser eller via telefon via våra kundtjänstrepresentanter. Våra grossister eller återförsäljare är ej skyldiga att erbjuda samma typ av tjänst.
  8. Anspråk som ska göras av slutanvändaren, krav från våra grossistkunder och/eller återförsäljare kommer ej att giltigförklaras.
  9. Vi kommer endast att återbetala kostnaden för de köpta produkterna och inte för frakt eller returkostnaderna.
  10. Vi kan ej hållas ansvariga för borttappade returer, orsakade av det valda ombudet. Vi rekommenderar därför att du skickar tillbaka dina varor via en spårbar tjänst för att kunna följa paketets väg tillbaka till oss.
  11. Vår NG påverkar ej och är utöver dina lagstadgade rättigheter och omfattas av våra villkor.
  12. Vi erbjuder endast återbetalningar under NG en gång per år per kund.
    • 10.1 Om NG-anspråk för andra produkter som kvalificerar sig för NG kan endast återbetalas efter bolagets godkännande.
    • 10.2 Vi erbjuder NG:
    • 10.2.1 Om du inte är nöjd med din produkt efter användning fast den rekommenderade tiden inte är nådd.
    • 10.2.2 Om resultatet inte motsvarar dina förväntningar inom den rekommenderade tiden.
    • 10.3 NG kan även anropas på en fullständig beställning. Vid detta fall kommer alla produkter som erbjuder NG att kunna återbetalas.
  13. Begäran kan endast initieras om produkten har använts enligt de medföljande instruktioner.
  14. För att initiera ett anspråk för NG så måste du skicka ett e-postmeddelande till [email protected] och ange ditt ordernummer och information om hur du använt produkten i fråga, bifoga eventuella bevis på före och efter användning så som bilder och dylikt.
  15. I händelse av ett bedrägligt NG-anspråk förbehåller vi oss rätten att kräva återbetalning av det belopp som betalats till dig tillsammans med ersättning för eventuella resulterande förluster.
  16. Vi förbehåller oss rätten att när som helst ändra, uppdatera eller ta bort denna NG-policy och du kan besöka den här sidan regelbundet för att förstå eventuella ändringar som gjorts i policyn. Denna policy uppdaterades senast den 05.2025.