Gratis frakt vid köp över 599 kr

Nöjdhetsgaranti

  1. Vår kundnöjdhetsgaranti benämns nedan för "KNG" och kan tillämpas på utvalda produkter vilka återfinns hos våra egna undervarumärken i form av MaxMedix, WeightWorld, mySmile och Eco Masters.
  2. Våra produkter är ej utformade för att bota, behandla eller förhindra olika typer av medicinska tillstånd, sjukdomar eller åkommor.
  3. Om du har nyttjat eller valt att applicera en rabatt så kommer du att återbetalas enligt den rabatt som tillhandahålls för erbjudandet i fråga.
  4. Vänligen vänta minst 10 arbetsdagar på din återbetalning eller retur att behandlas.
  5. KNG gäller för alla produkter som beställs direkt på våra webbplatser eller via telefon via våra kundtjänstrepresentanter. Våra grossister eller återförsäljare är ej skyldiga att erbjuda samma typ av tjänst.
  6. Anspråk som ska göras av slutanvändaren. Krav från våra grossistkunder och/eller återförsäljare kommer ej att giltigförklaras.
  7. Vi kommer endast att återbetala kostnaden för de köpta produkterna och ej några applicerade leveranskostnader för att antingen skicka dig produkten/produkterna eller för dig att returnera produkten vid felaktig leverans.
  8. Vi kan ej hållas ansvariga för borttappade returer, orsakade det valda ombudet. Vi rekommenderar därför att du skickar tillbaka dina varor via en spårbar tjänst för att kunna följa paketets väg tillbaka till oss.
  9. Vår KNG påverkar ej och är utöver dina lagstadgade rättigheter och omfattas av våra villkor.
  10. Vi erbjuder återbetalning i enlighet med kundnöjdhetsgarantin i förhållande till den rekommenderade tidsperioden för vilken produkten måste användas som ett minimum. Detta innebär att om vi rekommenderar att du tar en produkt under minst 3 månader, så erbjuder vi endast återbetalning för 3 månader. Samma förfaringssätt gäller för alla de produkter där vi rekommenderar användning under 10-, 28-dagar och så vidare. Produkten måste användas under minst 3 månader om inget annat anges.
  11. Endast en begäran gäller per hushåll.
  12. Eventuella efterföljande KNG-anspråk för andra produkter som kvalificerar sig för KNG kan endast återbetalas endast efter bolagets godkännande.
  13. Begäran kan endast initieras om produkten har använts enligt den medföljande produktetiketten.
  14. För att initiera ett anspråk för KNG så måste du skicka ett e-postmeddelande till [email protected] och ange ditt ordernummer och information om hur du använt produkten i fråga, bifoga eventuella bevis på före och efter användning så som bilder och dylikt.
  15. I händelse av ett bedrägligt KNG-anspråk förbehåller vi oss rätten att kräva återbetalning av det belopp som betalats till dig tillsammans med ersättning för eventuella resulterande förluster.
  16. Vi förbehåller oss rätten att när som helst ändra, uppdatera eller ta bort denna KNG-policy och du kan besöka den här sidan regelbundet för att förstå eventuella ändringar som gjorts i policyn. Denna policy uppdaterades senast den 08/2021.