Linjerna är öppna måndag - fredag 10.00 - 18.00

08 44 68 24 03 Chatta med oss
* Resultaten från våra produkter kan variera från person till person. Läs mer.
  • Handla tryggt

    Köp nu – betala när du fått din order

  • Pengarna-tillbaka-garanti

    Nöjdhet garanteras eller pengarna tillbaka

  • Fri frakt

    På ordrar över 499kr

  • Nöjda kunder

    Utmärkta kundomdömen

Få bort celluliter på låren på 30 dagar

Många kvinnor är drabbade av celluliter på rumpa och lår. Men den goda nyheten är att du kan göra något åt de oönskade ojämnheterna på din kropp. Hur fungerar denna dramatiska förändring och vad kan just du göra för att bli av med celluliter?

Känns det som att det inte finns något som kan hjälpa dig att bli av med celluliter. Genom specifika övningar och rätt kost kan du forma din kropp och bli av med celluliter på mindre än en månad.

Det går faktiskt att bli av med celluliter effektivt hemma mer effektivt än någonsin tidigare. Dessa råd så kan göra att dina lår kännas lenare, slankare och smalare inom några dagar.

Undersökning har visat att det är möjligt att eliminera en del av oönskade fetter och strama upp huden ganska dramatiskt under en relativt kort tid med en fokuserad diet och motion. Du behöver inte äta exotisk mat, köpa dyra mirakelkrämer eller ens investera i ett gym medlemskap för att se resultat. Allt du behöver göra är att engagera dig i detta enkla, beprövade trestegsprogram för 30 dagar för att få bort celluliter på låren snabbt och effektivt.

1. Regelbunda power walks

En av de allra bästa sätten att få bort celluliter på låren och förbättra din allmänna hälsa och välbefinnande är att komma ut och promenera - raskt och regelbundet.

Det låter inte nyskapande, men med rätt tempo och rutt kan du genom att gå bränna bort mer än 300 kalorier i timmen! När du använder rätt teknik och promenerar regelbundet kan det verkligen kan du forma dina rump-och lårmuskler otroligt snabbt. För att få dramatiska resultat och bli av med celluliter på 30 dagar bör du gå 5km till 1 mil, sex dagar i veckan.

Avsätt minst 45 minuter (helst en timme) varje dag för din power walk, men kom ihåg att inkludera en vilodag varje vecka. Du kan gå till jobbet, gå ut vid lunchtid för en rask promenad – om det passar. Att gå på ett löpband räknas också.

Investera i ett par promenader eller löparskor av god kvalitet som lämnar gott om utrymme för tårna.

Promenera i den takt som är rätt för dig. Stretcha dina muskler ordentligt före och efter träning.

2. Tänk på din hållning och gör övningar

Hållning är viktigt. Håll dina axlar tillbaka och håll hakan hög - titta rakt fram. Gå naturligt men snabbare än du brukar göra och låt armarna svänga.

Förlängning din steglängd för att göra att dina inre och yttre lår mer effektivt. Om benen är stela under din promenad eller du blir andfådd, sakta ner. Om du blir yr, sluta omedelbart och vila. Ta bara saker i lugn och ro tills du byggt upp tillräckligt med styrka och uthållighet för att träna regelbundet och samtidigt hålla en bra hållning och position. Det finns flertal naturliga metoder mot celluliter och i kombination med promenader kan du införa intervallträning: gå i rask takt i upp till 30 sekunder till en minut. Sakta sedan ner till en rask takt i 30 sekunder till en minut. Upprepa så länge du kan.

3. Minska ditt kaloriintag

Ät när du är hungrig. Du behöver aldrig svälta dig själv för att må bra, gå ner i vikt och bli av med dina celluliter - du ska bara inte överäta. Drick mycket vatten och håll kroppen återfuktad. Vatten kan hjälpa dig att känna dig nöjd och mätt.

Sitta alltid ner för att äta - och njut av din mat!

Kontrollera med din läkare innan du påbörjar någon diet. Äter aldrig färre än 1500 kalorier per dag utan att övervakas av en läkare. Behandla livsmedelsmärkningen med försiktighet. Kontrollera dina portionsstorlekar för att se hur många kalorier det finns i din mat - du kan äta fyra portioner i en enda måltid och inte ens vet det!

Om du är frisk och dina muskler arbetar med regelbunden motion och promenader, kommer du att bränna betydligt mer energi än en inaktiv person och har större chans att bli av med dina celluliter. Det är lätt att hålla reda på hur mycket kalorier du äter varje dag. Men kom ihåg att även om en kalori är en kalori, vare sig det är i glass eller grönsaker, livsmedel som är förpackade med magert protein (såsom grillad kyckling, nötter, fisk, magra mejeriprodukter och magert rött kött) och lågt i fett, socker och rik på fibrer (såsom grönsaker, frukt och fullkorns kolhydrater) kommer de att hålla dig mätt längre. För att maximera resultatet av promenader, minskat kaloriintag och din hållning kan du även kombinera dessa med Oligo DX anti-cellulitkräm för att bli av med dina celluliter.

Och de kommer att hjälpa till att hålla dig friskare än en diet av kakor, chips och choklad. Kombinerat kan dessa tre effektiva men enkla tips hjälpa dig att bli av med celluliter på låten på mindre än 30 dagar.

Oligo DX ® 150 ml | Anti Cellulite Creme

399.00Kr

Lägg i varukorg

Cellu Smooth

719.00Kr

Lägg i varukorg

Silk'n Silhouette | Anti-cellulitbehandling

2,490.00Kr

Lägg i varukorg